środa, 5 czerwca 2013

Liebster Blog Award


Niezwykle zaskoczyło mnie nominowanie do zabawy Liebster Award, które otrzymałam od Emilii z bloga Kuchenne Łasuchowanie. Dziękuję bardzo i cieszę się, że mój blog się podoba :) Ponieważ jednak większość blogów, na które najczęściej zaglądam była już nominowana (niektóre niejeden raz), zatrzymam łańcuszek i nie będę nikogo nominować.

Zasady Liebster Award (cytuję):

,,Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”

Pytania od Emilii:

  1. Kto jest Twoim "Kuchennym Autorytetem"/inspiracją?
    Kuchenny Autorytet” to zdecydowanie moja mama. :) A inspiracje czerpię od Jamiego Olivera, Anny Olson, Hugh Fearnley-Whittingstall, Karola Okrasy, Grzegorza Łapanowskiego, Tiny Nordström....
  1. Czy od kiedy zacząłeś/zaczęłaś rozwijać swoją pasję gotowania zmieniły się Twoje nawyki żywieniowe?
    Na pewno tak. Im większą wiedzę w tym zakresie posiadam, tym większy to ma wpływ na mój sposób odżywiania. Od jakiegoś czasu moja kuchenna dewiza to “mniej, ale lepszej jakości” oraz “gotowanie sezonowe”.

  2. Moje ulubione przyprawy to... ?
    Sól, pieprz, cynamon.
  1. Mój największy kuchenny eksperyment to... ?
    Hmmmm....... często robię małe eksperymenty kulinarne, ale nie przypominam sobie jakiegoś wyjątkowo popisowego eksperymentu.
  1. Jak wyobrażasz sobie swoją wymarzoną kuchnię?
    Chyba już taką mam :)
  1. Czy i jak zwracasz uwagę na jakość oraz pochodzenie wykorzystywanych przez Ciebie produktów?
    Oczywiście tak. Co najważniejsze, zawsze czytam etykiety. Sporo podstawowych produktów kupuję bezpośrednio od rolników. Staram się też kupować produkty lokalnych producentów, jeśli to możliwe.
  1. Jakie produkty wykorzystujesz w kuchni najczęściej?
    Sezonowe :)
  1. Jakie jedzenie lubiłeś/lubiłaś najbardziej jako dziecko, a jakie teraz? (określone dania/kuchnia z określonego zakątka świata)
    W dzieciństwie chyba najbardziej lubiłam tradycyjną, domową kuchnię mojej mamy. Teraz też ją bardzo lubię, ale w swojej kuchni robię więcej miejsca dla potraw “kuchni świata” zarówno tych europejskich, jak i bardziej egzotycznych.
  1. Co najbardziej lubisz przyrządzać?
    Chyba w tej kwestii nie mam specjalnych faworytów.
  1. Danie, które najbardziej zapadło mi w pamięć to...
    Pomidorowa zupa rybna z owocami morza w niewielkiej knajpce w Santiago de Compostela...
  1. Czym jest dla Ciebie gotowanie?
    Pasją, zabawą i obdarowywaniem innych :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...