niedziela, 8 grudnia 2013

Świąteczny “Jamie Magazine” - all you need for the festive season!

Tuż przed huraganem Ksawerym, dzień przed mikołajkami dotarła do mnie przesyłka, w której znajdował się ostatni tegoroczny, a jednocześnie drugi świąteczny “Jamie Magazine”. Pierwszy świąteczny numer miałam już miesiąc temu, więc zdążyłam go już dokładnie przestudiować i zaprezentować Wam kilka przepisów. Wraz z drugim przyszła również fantastyczna niespodzianka w postaci kalendarza na 2014 “A year of brilliant baking”, w którym na każdy miesiąc podany jest jeden sezonowy przepis zilustrowany, jak zawsze u Jamiego, przepięknym zdjęciem.
Oczywiście kilka świątecznych potraw z obydwu gazet postaram się Wam w najbliższym czasie zaprezentować.
Za obie przesyłki bardzo dziękuję moim “Mikołajom” - Kasi i Johnowi. Thank you! :)




4 komentarze:

  1. Polecamy się na Święta jak produkty z Biedronki :-D :-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojjj zazdroszczę :) W PL chyba niedostępny ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, nigdzie w Polsce nie widziałam. Mój przyleciał z UK. Chyba jedyny sposób, żeby dostać tę gazetę to poprosić jakiegoś krewnego lub znajomego, który tam mieszka lub bywa o przesyłkę...

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...